petek, 27. marec 2009

U2 360° TOUR

Današnja noč je bila zelo napeta. Zakaj? Točno minuto čez polnoč se je začela prodaja kart za koncert U2 v Zagrebu. Ker sem velika fenica skupine U2, sem v tem času oziroma že kakšno uro prej, sedela pred računalnikom in upala, da bom prišla do karte. Namen sem imela kupiti samo karto brez prevoza in to na ticketpro.hr. Že pred 23.00 uro je bila gužva na tej strani oziroma sploh nisem prišla na njihovo stran. Server je bil sesut (ne vem, kako naj se drugače izrazim). Vztrajala sem do 2.00. Za 3 urce sem šla spat, potem pa spet v akcijo. Že, ko sem mislila, da imam karte, sem padla ven iz sistema. In spet vztrajanje nekaj ur. Malo pred 9.00 mi je izpisalo karte, vendar ne pa tudi načina plačila, in spet sem padla iz sistema. Nisem več vedela, kaj naj naredim, pa tako sem si želela karte. Upala sem še na vstopnice.com, kjer sem kot članica na mejling listi dobila geslo, s katerim naj bi imela prednost pred tistimi, ki niso bili na mejling listi. Čakala sem in čakala, da bo ura 9.00, ko naj bi se začela prodaja, pa sem eno minuto pred 9.00 spet padla iz njihovega sistema. Noro od norega. Potem pa mi sodelavka da idejo, naj pokličem v Big Bang ali pa grem na Petrol. In res pokličem v Big Bang, kjer prodajalka pravi, da je na voljo 1 karta, odhod iz Kranja. Ne ne ne, potrebujem 4 karte. Kaj pa Ljubljana? vprašam. Pove mi, da je na voljo 5 kart. JUHUHUHU...dobila sem karte za U2.
Ne bo prvič. Leta 2001 sem bila v Munchnu na Elevation Tour, leta 1997 pa na Dunaju na Popmart Tour.
Cel dan sem imela kljub zaspanosti en velik nasmešek na obrazu.

2 komentarja:

  1. Juhuhuuuu.. :) In jaz grem tudi... Samo upam, da bo nogica v redu do takrat...
    Sem danes gledala pri Pop inu, kako ves stadion skace, pa me je kar bolelo..
    Ampak, do takrat bom ze fit!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Nogica bo v redu, ker mora bit!!! To je res fantastičen občutek, k vsi pojejo, skačejo...in midve bova ene izmed njih...juhuhu.

    OdgovoriIzbriši