nedelja, 8. november 2009

Zimske radosti

Prvi sneg v hribih me je že zvabil na plano. Vedno sem prav navdušena, ko prvič zapade sneg in se kar ne morem upreti, da ga ne bi takoj okusila. Ker na Gorenjskem snega v dolini ni veliko zapadlo, sem morala iti v višave. Za prvi obisk zasneženih poljan sem si izbrala nočni pohod po Pokljuki, od Rudnega polja do Uskovnice, v prijetni družbi. Bilo je fenomenalno.

Ker je bila napoved slaba, sem poklicala v Šport hotel Pokljuka, kjer so mi povedali, da malo sneži, da je od 15-20 cm snega in da je cesta normalno prevozna. Pot do Uskovnice ni bila ravno shojena, je bilo pa videti, da je nekdo pred nama že hodil. Naglavne lučke so bile več kot dobrodošle in so oblikovale prav posebno vzdušje. Na poti sva se ustavila pri energijskih točkah, na katere se lahko usedeš ali stojiš in si tako napolniš energijski primanjkljaj.

meditiranje

Najbolj zanimivo je bilo, ker je bila čista tišina, slišal si le padanje snega z vej in sem pa tja kakšen šum živali.



Danes pa sem se povzpela na Bašeljski vrh (1744 m).

na vrhu Bašeljskega vrha

Štart je bil v Mačah in potem naprej po neobljudeni poti do Kališča. Glede na to, koliko avtomobilov je bilo parkiranih, sva na poti srečala zelo malo ljudi. Pot je bila narahlo pokrita s snegom, ki pa ni povzročal težav. Od Kališča naprej pa je postalo zabavno. Snega je bilo vedno več, mislim, da vsaj okoli 30 cm. Juhuhuu...

Enkratno je bilo hoditi po zasneženi poti, ko se ti še malo udira. Na vrhu pa veter, zato sva takoj obrnila in se vrnila na Kališče.


Kar gužva je bila, ker so člani alpinističnega odseka Kranj imeli alpinistični tečaj. Zanimivo jih je bilo pogledati, kako so se v slabem vremenu vzpenjali po steni. Ob vrnitvi naju je celo pot močil dež, zato je bilo potrebno paziti na zdrs, ker je bila pot mokra, blatna in polna listja.

link:
http://www.hribi.net/izlet/mace_baseljski_vrh_/3/274/392

Ni komentarjev:

Objavite komentar