sobota, 20. november 2010

Sladkih 6

Že kar 14 dni je minilo od teka v Sladkem vrhu - Sladkih 6 (http://vreme.hobby-site.com/sladkih6/).
Tek organizira družina Koražija in je odlično organiziran. Teče se v kraju Sladki vrh, proga je dolga 1035 m, na voljo imaš 6 ur časa. Teče se po asfaltu, po parkirišču in nekaj časa tudi po pločniku. O teku me je seznanil Peter, ki je tudi oba prijavil.

start

Pojavljalo se je vprašanje, kako bo izgledalo teči ves čas v kilometerskem krogu, kaj bo z glavo in seveda, kako bo odreagiralo telo na nabiranje kilometrov. Imela sem cilj, da odtečem 42 krogov, ravno prav za maratonsko razdaljo in da vidim, kaj se bo dogajalo z mano.

Na tek sem odšla že z bolečo pokostnico, ki mi ni dala miru že vsaj 2-3 tedne. Kljub obkladkom in mazanju s kremami, bolečina ni izginila. Pokostnica me je bolela do 10 kilometra. kasneje o bolečini pokostnice ni bilo ne duha ne sluha. Začele pa so se bolečine na drugih delih; gležnji, koleno. Po 20 km sem začela v teku vedno bolj uživati, ustavljala sem se na 5 km, da sem pila, jedla, si mazala boleča mesta z ice power hot in naklofenom. Pri 30 km in kasneje pri 40 km mi nasmeh iz ustnic kar ni hotel izginiti. Pri 42 km se nisem ustavila, ker sem želela odteči še vsaj 3 kroge. Pri 44 krogu pa me je kar naenkrat močno zapeklo na zunanjem delu levega kolena in mi ni preostalo drugega kot da hodim. V ciljni ravnini sta bila 2 člana 3iron kluba in eden izmed njiju mi je rekel, da pa zadnjega kroga res ne morem prehoditi. To mi je dalo dodatno motivacijo, da kljub hudim bolečinam odtečem še zadnji 45 krog, kar je skupaj zneslo 46,6 km.


Po končanem teku, smo imeli na voljo polno domačih slaščic. Zbrali smo se v jedilnici osnovne šole, kjer so nam pripravili testeninski obrok. Sledila je podelitev diplom, darilnih vrečk, najboljše pa so nagradili s pokali. V moški kategoriji je bil prvi Lojze Primožič (81,76 km), v ženski pa Neža Mravlje (78,66 km).

zmagovalca

Naslednji dan sem čutila bolečine v kolenu in gležnju, posledica teka pa je diagnoza "tekaško koleno".

Letos sem s tekmami končala, želja, da izboljšam rezultat na 21 km v Palmanovi, se mi ne bo uresničila, tako da je čas za tekaški premor.

Ni komentarjev:

Objavite komentar