sobota, 27. junij 2009

Gradiška tura

Ta teden je res spremenljivo vreme in se težko odločim, da bi šla na kakšno daljšo ali bolj zahtevno turo. Ker sem dobila zelo mamljivo vabilo na primorsko ferato, seveda nisem odlašala z odločitvijo. V četrtek sva se s kolegom odpeljala proti Primorski. Med potjo sva poklicala mojo sodelavko, ki je bila na poti na manjši hrib. V hipu si je premislila in že je sedela v avtu. Odpeljali smo se proti Ajdovščini in priznam, da sem bila prvič v tem koncu Slovenije. Odpravili smo se na Gradiško turo po Furlanovi plezalni poti (ferati) (link: http://www.hribi.net/izlet/gradisce__gradiska_tura_furlanova_pot/26/863/2017) . Sama sem imela feratno opremo, medtem ko sta sopotnika že zelo izkušena in obvladata ferate brez opreme. Meni je všeč, če sem varovana, sploh če je kakšen prepadni del. Pot je lepo speljana in vmes sem se večkrat morala kar ustaviti in se razgledati. Z vrha smo odšli po nemarkirani poti Čez Plaz. Dobila sem kar 3 žige, ki pa niso v Dnevniku s slovenske planinske poti.
Med potjo proti Plazu smo se sladkali z jagodami. Kar ni jih bilo konca. Srečali smo ogromno orjaških krešičev in smo morali paziti, da kakšnega ne pohodimo, sploh ker so zakonsko zavarovani.Svoje potepanje smo zaključili z obiskom sodelavke, ki okreva v Strunjanu. Tudi zaplavali smo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar