sobota, 16. maj 2009

Županov tek na Brdu

Letos sem se že četrtič udeležila Županovega teka, ki poteka okoli Brda. Zjutraj sem imela kar veliko tremo, ne glede na to, da je to moj domači teren. Sestra, nečak in mami so odtekli 2 km, sama pa sem se podala po daljši poti, ki je dolga 9,4 km. Prijavljenih je bilo okoli 1300 tekačev in tekačic, kar je 200 več kot lansko leto.
Na startu je bilo neznansko vroče. Komaj sem čakala, da se tek začne. Tempo sem imela kar hiter in utrip mi celo pot ni padel pod 166.
Vročina me je kar utrudila, čeprav nisem odnehala in končala tekmo v šprintu. Seveda ni šlo brez navijačev, domačih in drugih. Moj rezultat je bil 49:43. Bila sem 27 od 143 tekačic in 188 od 415 tekmovalcev.
Letos je 2 km pretekel tudi nečak Nik, star 5 let in pol. Bravo, Nikc!

Ni komentarjev:

Objavite komentar