sobota, 2. maj 2009

Draga - Preval - Roblekov dom - Draga

Danes je bila na sporedu malce daljša tura po lepih gorenjskih hribih. Svojo pot sem začela v Dragi, malo naprej od Gostišča v Dragi. Odločila sem se, da grem do planine Preval po poti čez Luknjo (http://www.hribi.net/izlet/dom_v_dragi_koca_na_planini_preval-a_cez_luknjo/11/294/2076). Pot se vseskozi vzpenja. Temperature so bile kar visoke, kar se je poznalo že po parih minutah hribolazenja. Na Prevalu je koča, ki se odpre, ko se začne pašna sezona. Najprej me je spremljal sonček, na Prevalu pa so se že kazali oblaki, ki jih je prinesel veter. Vendar to ni preprečilo mojega vzpona do Roblekovega doma, kjer je kar močno pihalo. Razgledi niso bili ravno čudoviti, vendar vseeno lepi. Videla sta se zasnežena Vrtača in Stol, na južni strani pa Jelovica, Blejsko jezero, Bohinjske gore, Triglav in še in še. Od Roblekovega doma sem sestopila po drugi poti, v smeri Poljške planine in naprej do planine Planince. Od Poljške planine sem večinoma hodila kar po cesti. Tako sem še videla, kakšen je teren za gorsko kolesarjenje. Skupaj sem hodila 3 ure in pol. Občutki so bili čudoviti in tako se je zapisala še ena nova turca na moj seznam.

Veliki vrh

Ljubeljska Baba ali Košutica

Vrtača

Stol


Ni komentarjev:

Objavite komentar