sobota, 10. oktober 2009

Šenčurski izziv

Šenčurski izziv je tek na 10 km, ki se je zgodil danes popoldne s startom ob 15.00. Organizatorja sta bila Športno društvo Maratonc in Športno društvo Šenčur, ki sta tekmo pripravila res odlično, na nivoju. Se vidi, da so glavni tisti, ki prirejajo tudi Nočno 10ko, Vitezi dobrega teka.
Startnina je bila v predprijavi 10 evrov, na dan prireditve pa 15 evrov. Za to ceno sem dobila majčko (jo bom uporabljala samo za spanje, ker je številka small ogromna), ice power, bon za pražen krompir, nogavičke Feelmax, žlico za čevlje in zelo zanimiv navijaški pripomoček.

Najprej sem mislila, da sploh ne bom šla, ker je cel dopoldne padal dež, a od 13-ih dalje se je naredil čudovit dan. Pred startom sem srečala znane obraze in malo pokramljala, da je čas do starta hitreje minil. Potem nekaj minut ogrevanja in že na startno ravan.


Proga je potekala po asfaltu, nekaj kilometrov pa po poljskih poteh. Na polovici proge je bila okrepčevalnica, pa tudi nekaj navijačev je bilo srečati, ki so nas spodbujali z aplavzom.

Na začetku teka se mi je pojavila bolečina na desni nogi, ravno zgoraj na pregibu in me je močno peklo. Bolečino sem odmislila, tako da sem prišla s hitrim tempom v cilj in rezultatom 51:16, kar je moj najboljši rezultat na 10 km doslej.

V cilju sta me pričakala oziroma so me pričakali prijateljica Ana in njen mož, tretji član Lovro pa komaj čaka na mesec december. Hvala obema za navijanje in krajšanje časa po tekmi.

podelitev nagrad

Bolečine v nogi so postajale vse hujše, zato sem se doma namazala z ice powerjem, vendar vseeno težko stopim na nogo, kaj šele hodim. Upam, da bolečina hitro izgine, ker me čez 14 dni čaka polmaraton v Ljubljani. To je bila moja letošnja 7 tekma, pred tem pa sem se udeležila Teka trojk, Nočne 10ke, Županovega teka, Teka štirih srčnih mož okoli Bohinjskega jezera, Fotrovega teka okoli Brda in teka Europa Donna.

Ni komentarjev:

Objavite komentar