petek, 27. februar 2009

Smučanje

Juhuhu...za mano so res enkratne smučarske počitnice ali bi rekli raje smučarski dopust, ki sem si ga privoščila med zimskimi počitnicami na Pohorju. V planu sem imela štiri dneve snežnih užitkov, ki sem jih tudi izpeljala. Prve dva dni se mi je pridružila prijateljica Urša, druge dva dni pa sodelavka Sabinca. Vzdušje je bilo enkratno, snega toliko, da sem se nasmučala, sončka pa tudi toliko, da sem dobila malo barve. Poleg smučanja sem si privoščila še refleksno masažo stopal in večurno uživanje v savni. Priporočam! Pogled iz sobe je bil usmerjen direktno na snežni poligon, kjer so vadili demo teamovci s svojimi formacijami. Noro...res obvladajo. Poskusila sem tudi pohorske borovničke in si za svojo ??letnico naredila res lep dan...juhuhu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar