nedelja, 15. marec 2009

Dobrča

Prav vesela sem, da je lep vikend in da imam čas, da kam odpeketam. Že v petek sem premišljevala, kam bi šla. Imela sem dve možnosti: Zelenica ali Dobrča. Odločila sem se za Dobrčo, ker sem vedela, da je pot shojena, kljub večji količini snega. V soboto nisem bila prav zgodnja. S hojo sem začela ob 11 uri iz parkirišča na Brezjah pri Tržiču in šla po direktni poti na vrh (natančen opis poti: http://www.hribi.net/izlet/brezje_pri_trzicu_dobrca_direktna_pot/3/129/918). Ob poti so me spremljale spomladanske rožice, v prvi vrsti teloh in potem še spomladanska resa. Res je lepo, ko se vse prebuja in ti ptičje petje dela družbo. Ko sem prišla do ravnine, kjer je vzletišče padalcev, me je čakal sneg. Na strmi poti sem bila kar previdna, ker je drselo. Ko sem se vračala, sem tukaj kar nekajkrat pristala na zadnji plati. Na vrhu Dobrče ni bilo ljudi, snega pa vsaj meter in pol. Malo sem posedela, se posončila, naredila nekaj posnetkov in se vrnila nazaj.
Dobrčo dobro poznam, zato sem se v teh razmerah tudi odpravila gor. Na druge vrhove pa v tem trenutku kar ne upam, ker ves čas opozarjajo na nevarnost plazov, pa še kakšno dodatno opremo bi potrebovala.

Storžič

Triglav in okoliški vrhovi

Ni komentarjev:

Objavite komentar