sreda, 5. avgust 2009

Špik 2472 m - zahtevna označena pot

Kar težko sem se danes odločila iti v hribe, ker je še včeraj padal dež. Današnja napoved za Julijske Alpe je bila, da bo delno jasno s kopasto oblačnostjo. In res je bilo tako, zato sem ostala na vrhu brez lepih razgledov. Pot sem začela na parkirišču pred mostom čez Pišnico, to je malo naprej od Gostišča Jasna v Kranjski Gori, ko cesta pelje proti Vršiču. Na začetku je oznaka, da pot vodi v Krnico.

Po dobrih 20 minutah hoje je na levi strani znak za Špik.

Pot se vztrajno vzpenja vse do vrha.

O, kako sem preklinjala, ko sem hodila po melišču. Noro je bilo.

V zgornjem delu sem palice pripela na nahrbtnik, ker moraš plezati in uporabljati obe roki. Ta zgornji del mi je bil najboljši del celotne poti.

Drugih pohodnikov skoraj ni bilo, razen dveh, ki sta prišla s Krnice po zelo zahtevni označeni poti. Tako da smo bili danes 3 na vrhu. Juhuhu....


Link: http://www.hribi.net/izlet/hotel_erika_spik_cez_kacji_graben/1/43/207

Ni komentarjev:

Objavite komentar